Гарантія та повернення

Гарантія та повернення


Питання та відповіді

Гарантія на крісла, стільці, табурети та інші меблі виробництва barstool.in.ua становить 1 рік з моменту приймання їх в експлуатацію, тобто з дня підписання акту-прийому (якщо інший термін та умови гарантії не передбачені договором).
Дані про клієнтів зберігаються в нашій інформаційній базі. При виникненні гарантійного випадку, будь-які документи не потрібні, окрім підтверджуючих оплату чи акту прийому чи інших, передбачених договором.
Досить прізвища і номера телефону, які були вказані при оформленні замовлення.

Що робити, якщо:

Товар без недоліків, але я хочу його повернути
Ви можете відмовитися від товару, який не було виготовлено на замовлення, протягом 14 днів з моменту його отримання. Упаковка товару не повинна бути розкрита, товар не повинен бути в споживанні, збережено товарний вигляд і споживчі властивості.

Важливо! Всі витрати на доставку і повернення здійснюються за рахунок покупця. Враховуються фактичні витрати за тарифами транспортних служб, які здійснили доставку.
Порядок дій:
1.) Повідомте про свій намір повернути товар, через форму зворотного зв'язку або на ел.пошту або по номеру телефону. Вкажіть ваш номер телефону та прізвище.

2.) Надішліть нам товар за адресою: м.Львів, вул. Городоцька 197/25 або на наш склад за адресою, вказаною менеджером.

3.) Повідомте номер пластикової карти або реквізити рахунку, для повернення грошей.

4.) Протягом 10 днів, з моменту отримання нами товару, ми повернемо гроші, за вирахуванням всіх витрат на доставку.

Товар з недоліками, хочу повернути

Якщо через непорозуміння або пошкодження при транспортуванні ви отримали меблі, які несправні і не може виконувати свої функції, то ви маєте право повернути його протягом 20 днів.

Порядок дій:
1.) Повідомте про недоліки товару, через форму зворотного зв'язку. Вкажіть ваш номер телефону та прізвище. Надішліть фотографії, на яких видно недолік.

2.) Надішліть нам товар транспортною компанією "Автолюкс". Або можете його повернути в найближчий пункт видачі або зробити заявку на виклик кур'єра.

3.) Повідомте номер пластикової карти або реквізити рахунку, для повернення грошей.

4.) Протягом 10 днів, з моменту отримання нами товару, ми повернемо вам його повну вартість.

Вийшов з ладу під час гарантії

Якщо протягом гарантійного терміну виникне несправність/поломка/втрата споживчих якостей і меблі не можуть виконувати свої функції, то ми зробимо заміну або здійснимо безкоштовний ремонт. Всі транспортні витрати, здійснюються за рахунок покупця.

Порядок дій:
1.) Повідомте про недоліки товару, через форму зворотного зв'язку. Вкажіть ваш номер телефону та прізвище. Можливо, будуть потрібні фотографії, на яких видно недолік.
2.) Надішліть нам меблі, що вийшли з ладу транспортною компанією "Автолюкс".

3.) Протягом 30 днів, з моменту отримання нами товару, проведемо його експертизу і замінимо на справний.

Гарантія НЕ буде діяти

а.) якщо причиною несправності послужила неправильна експлуатація
б.) якщо на товарі/меблях є механічні пошкодження

Вийшов з ладу після гарантії

Ремонт або заміна несправних деталей, вузлів і блоків здійснюється повністю за рахунок покупця.
 
Ми, команда виробництва barstool.in.ua, завжди встаємо на сторону Покупця і намагаємося докласти всіх зусиль для Вашого повного задоволення нашою роботою! :)


Надана на сайті інформація не є публічною офертою.